МОН: Доставлено 81% підручників для 4-х класів Нової української школи
12:12:53 02.08.2021
МОН: Доставлено 81% підручників для 4-х класів Нової української школи
12:12:53 02.08.2021
Як створити недискримінаційне середовище у школі: покрокова інструкція для директора
Забезпечення рівного доступу до освіти і неупередженого ставлення до всіх дітей — такі ж важливі завдання директора школи, як і забезпечення якості освітньої діяльності школи. Принцип інклюзивності та справедливості в освіті передбачає, що всі діти повинні мати доступ до освітніх можливостей, що сприятиме досягненню ними кращих результатів у навчанні незалежно від статі, національності або достатку, освіти чи професії їхніх батьків. Що таке дискримінація та як її виявити? Дискримінація — це ситуація, коли дитина чи група дітей за певними ознаками (інвалідність, місце проживання, добробут родини, стать, віра тощо) обмежується у користуванні правами, послугами, свободами без обґрунтованих правомірних причин. Прикладом прямої дискримінації може бути різниця у ставленні до різних груп дітей протягом навчання: від кого очікують і стимулюють до більших успіхів, скажімо, в математиці, кого вважають менш здібними, кого готові більше заохочувати, підтримувати тощо. Якщо пряма дискримінація більшості людей зазвичай очевидна, оскільки полягає у менш прихильному ставленні, то з непрямою дискримінацією складніше. Непряма дискримінація проявляється через формально нейтральні правила, норми, критерії чи практику, коли певна людина або група людей опиняється у невигідному становищі порівняно з іншими, або отримує гірші умови. Прикладом непрямої дискримінації може бути ситуація, коли до школи потрібно прийти у певному одязі, а у окремої групи дітей через фінансовий стан родини немає такої можливості. Поруч із дискримінацією завжди “ходять” упередження — хибні або негативні думки про людину, що складаються наперед, а висновки про її здібності чи нахили робляться лише за певною ознакою. Наприклад, коли про людей ромської національності наперед думають як про нечесних або про дітей певної статі — як про схильних до певних наук, гуманітарних чи природничих.09:07:05 02.08.2021
Готуємось до нового навчального року
Шановні колеги! Методистами Хмельницького ОІППО підготовлено інформаційно-методичний бюлетень з актуальних питань організації освітнього процесу у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти області у 2021/2022 н.р. Рекомендуємо для використання у роботі. Методичні рекомендації ХОІППО09:18:18 26.07.2021
Співпраця управлінь щодо безпеки в дитячому середовищі
Днями на базі Головного управління національної поліції в Хмельницькій області відбувся семінар- навчання за участю представників управлінь та відділів освіти територіальних громад області " Перезавантаження концепції діяльності ювенальної превенції в умовах сьогодення". Від освітян Староостропільської сільської ради учасником семінару була Яна Бачинська - провідний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту . Значущими та актуальними виявилися питання , винесені на обговорення учасниками семінару. Концепція роботи ювенальної превенції, взаємодія із закладами освіти , сучасні ризики в дитячому середовищі під час користування кіберпростором , окремі аспекти застосування законодавства щодо запобігання та протидії домашньому насильству - на ці проблемні питання було закцентовано увагу присутніх .14:12:31 22.07.2021
11:01:49 16.07.2021
ЯК СПЛАНУВАТИ РОБОТУ ДИТСАДКА НА РІК – РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН
План роботи закладу дошкільної освіти є одним із основних документів, який регламентує його діяльність упродовж навчального року та літнього періоду. У листі департаментам освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій та інститутам післядипломної педагогічної освіти Міністерство освіти і науки України надало рекомендації щодо створення плану роботи дитсадка, його розділів і змісту, аналізу діяльності закладу та процесу постановки завдань на рік.10:48:19 15.07.2021