РОЗПОЧАТО СЕРІЮ ТРЕНІНГІВ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ НУШ З ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
У межах реалізації спільного національного проєкту «Безпечна країна» Міністерством освіти і науки України спільно з Міжнародним благодійним фондом «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП» та Міністерством внутрішніх справ України розпочато серію тренінгів для вчителів Нової української школи з формування безпечного освітнього середовища.
Перший тренінг відбувся 22 вересня 2021 року, на базі Путрівського опорного закладу освіти (Київська область). Наступні тренінги будуть проводитися протягом року і в інших пілотних школах України з апробації стандарту.
Тренінг для педагогічних працівників та учнів 5-х класів – учасників пілотного проєкту з апробації Державного стандарту базової середньої освіти є частиною реформи «Нова українська школа».
Для освітян навчальний курс з домедичної допомоги був проведений відповідно до затвердженої МОЗ України Програми підготовки немедичних працівників з видачею відповідних сертифікатів.
Для школярів методичне заняття було проведено у ігровій формі з залученням представників патрульної та ювенальної поліції з відпрацювання основних правил безпеки. А саме:
- безпечної поведінки на вулицях та дорогах;
- правил дотримання дорожнього руху та використання світлоповертальних елементів;
- алгоритмів реагування у разі нещасних випадків з потерпілими та освоєння навичок надання домедичної допомоги, попередження булінгу, кібербулінгу та інших видів насильства у закладах освіти.
Здобуті педагогами знання саме у цих безпекових напрямах вкрай необхідні для підтримки безпечного інклюзивного середовища в закладах освіти, набуття громадянських та соціальних компетентностей і можуть реалізовуватися у соціальній та здоров’язбережувальній освітній галузі, у ході як навчальної, так і позакласної та позашкільної роботи з дітьми.
Тренінг також є інструментом підвищення компетентностей освітян, що дасть змогу досягти мети у формуванні безпечного освітнього середовища – навчити школярів, батьків, працівників закладів освіти правилам безпечної поведінки, формування навичок уникнення потенційних ризиків і небезпек, вчасної та компетентної допомоги тим, хто її потребує.