До уваги споживачів газу Хмельниччини: Нафтогаз відповідає на найпоширеніші питання щодо оплати за спожите блакитне паливо
З 1 травня до реєстру клієнтів Нафтогаз включено 8,8 млн українських домогосподарств. Нові клієнти будуть отримувати послуги за однією з найвигідніших цін на ринку – 7,96 грн/куб. м (з ПДВ, без вартості транспортування).
Відповіді на найбільш поширені запитання
1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас споживачам радять звернутися до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації – +38 066 300 2 888; +38 098 300 2 888; +38 093 300 2 888.
2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
3. Якою буде вартість газу?
Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
4. З якої дати слід оплачувати рахунки?
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
5. Що робити з переплатою за спожитий газ?
Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Проте ТОВ «Хмельницькгаз збут» роз’яснює, що якщо за вашим особовим рахунком за результатами остаточного розрахунку за за блакитне паливо, спожите до 1 травня 2022 року., обліковується переплата, або кошти були кошти помилково сплачені на наш рахунок, вам необхідно надіслати письмову заяву на повернення цих коштів.
До заяви потрібно додати:
• копію паспорта (1-6 сторінки);
• податкового коду (номеру);
• квитанції про помилкову оплату;
• довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи можна спрямувати на поштову адресу: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 32, 2-ий поверх.
Зауважимо, що копії документів повинні містити посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дату.
Також підписану заяву та документи можна надіслати на електронну скриньку contact@kmgaszbut.com.ua. У цьому разі заява та копії документів, що додаються, повинні бути скріплені (завірені) за допомогою електронного підпису (ЕЦП). Такі вимоги до документів висуваються у Законі України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Завантажити бланк заяви на повернення коштів можна за посиланням: https://bit.ly/3o0kCK4
6. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.
Перший – від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ.
Другий – від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.
Якщо попередні газопостачальні компанії продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року, про такі випадки ГК «Нафтогаз України» просить повідомляти листом на client@gas.ua.
7. Чи зберігся мій номер особового рахунку?
Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:
-на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
-у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
-на квитанції, яку доставить Укрпошта;
-у контакт-центрі Товариства +38 066 300 2 888; +38 098 300 2 888; +38 093 300 2 888.
8. Як оплатити послуги спожитого газу?
Є декілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн:
в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
через сайти та мобільні застосунки банків;
за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
Особисто:
через платіжні термінали самообслуговування;
у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти».
Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру Товариства «Нафтогаз України»: +38 066 300 2 888; +38 098 300 2 888; +38 093 300 2 888.