Староостропільська громада
Хмельницька область, Хмельницький район

МІНІСТР СЕРГІЙ ШКАРЛЕТ ЗВЕРНУВСЯ ДО ОСВІТЯН ЩОДО ВАКЦИНАЦІЇ

Дата: 31.08.2021 15:26
Кількість переглядів: 606

Фото без опису

Статистика захворюваності на COVID-19 в Україні зростає. Чи будуть заклади освіти працювати в очному режимі, залежить від свідомого ставлення до свого здоров’я та дотримання рекомендацій Міністерства охорони здоров’я кожного окремого вчителя, викладача, студента й батьків наших учнів. Про це повідомив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет у своєму зверненні до учасників освітнього процесу, опублікованому в Telegram-каналі сьогодні, 31 серпня.

«Я дякую кожному, хто свідомо обирає шлях вакцинації, прагнучи вберегти себе та оточуючих від ризиків захворіти. Я з розумінням та повагою ставлюся до тих, хто з вагомих причин вимушений відмовитися від профілактики коронавірусу шляхом отримання вакцини. Водночас усіх, хто планує провакцинуватися, але ще не встиг цього зробити, я закликаю не зволікати», – зазначив Сергій Шкарлет.

За його словами, вимога Міністерства охорони здоров’я про наявність у колективі закладу освіти 80% провакцинованих співробітників цілком обґрунтована і реальна.

«Вже сьогодні поріг у 65% вакцинованих освітян подолали Житомирська та Київська області (з урахуванням тих, хто отримав і поки одну, і вже дві дози). Ще кілька областей мають показники близько 50%. Найнижчий рівень вакцинації освітян, на жаль, продовжують поки що демонструвати Запорізька та Волинська області», – наголосив Міністр.

Він також побажав міцного здоров’я та розпочати й завершити навчальний 2021/2022 рік максимально комфортно та результативно.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.