Староостропільська громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Видача витягу з реєстру територіальної громади

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Виконавчим комітетом Староостропільської сільської ради

від 28.10.2024 №12

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Видача витягу з реєстру територіальної громади

 

 «Відділ надання адміністративних послуг» Староостропільської сільської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження

31183, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Ладиги, вул. Миру, б.59

 

2

Режим роботи

Понеділок- Четвер   з 08:00 по 17:00.

П’ятниця з 08:00 по 16:00

Обідня перерва з 12:00  13:00

Субота, неділя - вихідні дні.

3

Телефон/факс, адреса електронної пошти, веб-сайт

Тел.: +380963605310

Електронна пошта: ladugu2016@meta.ua 

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»,

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

Закон України «Про адміністративні послуги»,

Закону України «Про порядок виїзду з України та в’їзду в Україну громадян України»,

Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу»,

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»,

Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»,

Постанова Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»

6

Акти центральних органів виконавчої влади України

Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2016 за № 1241/29371;

Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.01.2018 за №77/31529

7

Акти місцевих

органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

 

 

 

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для

одержання адміністративної послуги

Подання заяви:

  • особою, яка декларує або реєструє місце проживання (перебування);
  • власником (співвласником) житла;
  • представниками, законними представниками особи або власника (співвласника) житла;
  • уповноваженою особою з управління (утримання) гуртожитку, що належить до сфери управління підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності;
  • іпотекодержателем або довірчим власником.

9

Перелік

документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та умови отримання адміністративної послуги

Для отримання витягу з реєстру територіальної громади під час особистого відвідування центру надання адміністративних послуг подається:

  • заява особи:
  • паспортний документ особи* (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист), або документ, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними, або довідку про звернення за захистом в Україні (пред’являється для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування центру надання адміністративних послуг);

Іноземці, особи без громадянства, які подали посвідку на постійне проживання або посвідку на тимчасове проживання, додатково подають паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, або рішення про визнання особою без громадянства, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує політику у сфері реєстрації фізичних осіб та засвідчений в установленому законодавством порядку переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними.

У разі звернення законним представником (представником) додатково подається документ, що посвідчує його особу* та підтверджує його повноваження.

У разі звернення власником житла додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло.

 

10

Порядок та спосіб

подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява подається суб’єктом звернення

  • у паперовій формі - під час особистого відвідування центру надання адміністративних послуг (заява формується посадовою особою органу реєстрації з використанням відповідних програмно-технічних засобів та відтворюється у паперовій формі.

11

Платність

надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безоплатною

12

Строк надання

адміністративної послуги

У день звернення

13

Перелік підстав

відмови у наданні адміністративної послуги

Заявник не подав або подав не у повному обсязі необхідні документи.

У поданих заявником документах або відомостях містяться недостовірні відомості.

14

Результат надання

адміністративної послуги

Отримання витягу з реєстру територіальної громади або відмова у видачі витягу з реєстру територіальної громади.

 

15

Способи отримання

відповіді (результату)

Отримання витягу з реєстру територіальної громади у центрі надання адміністративних послуг.

Формування витягу з реєстру територіальної громади засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

16

Примітка

Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.

 

За заявою суб’єкта звернення витяг із реєстру територіальної громади також може містити інформацію про попередні періоди задекларованого місця проживання, зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно-територіальній одиниці за місцем звернення особи.

 

Перевірка витягу проводиться за допомогою електронних пристроїв шляхом зчитування унікального електронного ідентифікатора (QR-коду), який забезпечує отримання даних із відомчої інформаційної системи ДМС через Єдину інформаційну систему МВС.

             

_______

*Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року № 1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» встановлено, що:

- посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р., підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування;

- іноземці або особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов’язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану;

- паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартку особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022 р. та після 24 лютого 2022 р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

 

Сільський голова                                                                       Юрій СОЛОМІН

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано