До уваги платників податків! Особливості листування з ДПС в електронній формі
До податкової служби Хмельниччини від платників податків краю надходить велика кількість звернень та запитів на публічну інформацію. Проте, звертаємо Вашу увагу, що не вся запитувана інформація від платників надається органом ДПС саме як публічна.
Згідно з нормами статті 1 розділу І Закону України від 13 січня 2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації», із змінами та доповненнями, (далі - Закон № 2939-VI), Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Разом з тим інформуємо, що ДПС постійно працює над розвитком сервісів для зручності і комфорту платників податків.
Функціональні можливості таких сервісів, як Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова» дозволяють платникам податків переглядати свої персональні дані – адресу, об’єкти оподаткування, борги по податкам, податкові повідомлення-рішення, отримати довідку про доходи, витяг з реєстру платників єдиного податку, витяг з реєстру платників ПДВ, переглянути стан розрахунків з бюджетом та інше. Повну інструкцію щодо його функціоналу, можливостей режимів та сервісів, відповіді на популярні запитання тощо розміщено за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/help/. Тож користуйтеся електронними сервісами ДПС, адже це зручно та швидко!
Окрім того інформуємо, що працюють «гарячі лінії» для надання консультацій платникам податків у територіальних органах ДПС, які розміщені за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial.